Bloggpost nummer 1!

Hei kjære leser og velkommen til min nyoppstartede blogg. Du leser nå innlegg nummer en av forhåpentligvis mange innlegg på denne bloggen. Jeg kommer til å blogge om alt som faller meg inn, mote, musikk, hverdagen, fest, tips, triks, you name it. Satser på å få blogget en del ganger i uken, men kan ikke garantere hvor ofte det blir, har det litt hektisk for tiden! Men det har vel alle det med julestria, arbeidsliv og generellt stress i hverdagen. Blir som regel ikke tid til så meget, men kanskje jeg klarer å snike meg til å blogge litt på jobb også. Det er jo fordelen med å ha eget kontor, man kan snike seg til å lese litt nyheter, blogger og annet når man kjenner det skorter litt på motivasjonen, sånn som nå, hehe😛

Heldigivs bare en time igjen av arbeidsdagen da. Mandagen er klart den værste dagen sånn sett. Den tyngste dagen å stå opp, og den tyngste arbeidsdagen å komme seg gjennom. Noen argumenter med at onsdag er den værste dagen i uken fordi det da er lenge siden det var helg, og lenge til det blir helg, og jeg ser jo den, men for meg er mandagen uten tvil værst. Skulle ikke tro det kunne være så mye tyngre å stå opp en mandags morgen i forhold til en fredag, men det er det altså. Sikkert noe med at kroppen vender seg til det og da går det litt lettere for hver dag i løpet av uken, helt til man ødelegger hele den gode rytmen med rangling i helgen, hehe.

Vel vel, en time arbeidstid igjen, det skal jeg greie. Takk for at du leste det første innlegget mitt forresten og ha en fortsatt fin dag!🙂