Jeg er tilbake!

Bloggstarten gikk ikke akkurat som planlagt, men nå er omsider blogginnlegg nr.2 lansert! Siden forige blogginnlegg har jeg lagt rett ut med influensa, feber, rennende nese og alt som hører med. Typisk at man får dette rett oppi julestria, men sånn sett er det greit å bli ferdig med det før juleaften\nyttårsaften. Hadde vært enda kjipere å være syk da. Litt stress blir det derimot nå. Julegaver må ordnes, kaker må bakes, hus må vaskes, men men. Heldigvis har jeg handlelisten klar i hodet, så forhåpentligvis blir det bare å møte opp i butikken å handle det jeg skal ha. Litt typisk hadde det vært at de var utsolgt for det jeg skal ha, fingers crossed. hehe!

Nå har jeg forresten juleferie! Og det er jo megadigg, selv om jeg egentlig har hatt “fri” den siste uken pga. sykdom så er det ekstra digg å vite at jeg nå har ferie og er sykdomsfri. Da skal det bli godt å slappe av med julefilmer, masse lys, teppe, te, og sjokolade..😀 Kanskje får jeg tid til noen blogginnlegg også.