Snart jul igjen!

Endelig er favoritthøytiden mine like rundt hjørnet igjen! Ingenting fyller meg med med glede enn julen og nå er det altså bare 10 dager igjen til juleaften! Jeg kjenner jeg blir helt barnslig glad bare av tanken på juleaften.

Tre nøtter til askepott, Disneys juleklassikere, ribbe og god mat og ikke minst julegaver som den perfekte avslutningen. Selv om jeg er bikket 30år så syntes jeg det fortsatt er like stas med jul som alltid.

Julen i år blir like vel litt spesiell for meg, men heldigvis har jeg klart å funne noen løsninger som jeg tror skal redde julen inn. Jeg har nemlig fått en hel haug med uforutsette utgifter, både i form av tannlegebesøk og bilproblemer, og alle vet vel at både tannlege og bilverksteder tar seg rundhåndelig betalt. Jeg måtte rett og slett finansiere utgiftene med et forbrukslån, noe som selvsagt ikke er optimalt. Nå tjener jeg like vel såppass godt at jeg raskt skal få nedbetalt lånet. Forbrukslån anbefaler jeg egentlig ikke til noen, men når ulykken like vel skulle være ute så kan det være er OK! måte å komme seg ut av problemene på.